Saturday 19 November 2011

PRODUK SEJUK BEKU ENNA

Nugget Ikan
RM 12.90
Nuget Ikan adalah makanan snek yang enak dan digemari oleh semua lapisan masyarakat. Ia mengandungi protein yang tinggi dan rendah kandungan kolesterol. Diperbuat dari isi ikan putih segar,dijadikan didalam bentuk yang menarik dan disalut dengan serbuk roti yang rangup.BOleh dimakan begitu sahaja selepas digoreng dan lebih sedap jika dimakan semasa ianya masih panas berserta dengan sos cili.
Spesifikasi Produk
Jenis : Nuget Ikan
Berat : 1 Kg / 500gm
Ramuan : Isi Ikan, Protein Kacang Soya, Minyak Sayuran, Garam, Kanji, Rempah,Serbuk Roti, dan MSG yang dibenarkan
Suhu Penyimpanan : -18 C
             
Nugget Ayam
Rm 12.90
Nugget Ayam ini diperbuat daripada ayam tanpa lemak, diadun dengan lemak sayuran, rempah ratus terpilih,dan disalut dengan serbuk roti segar yang merangupkan. Ianya adalah pilihan yang terbaik sebagai snek pembuka selera yang lazat dan sesuai untuk semua hidangan bagi seisi keluarga.
Spesifikasi Produk
Jenis : Nuget Ayam
Berat : 1 Kg
Ramuan : Isi Ayam, Lemak Sayuran, Protein Sayur Bertekstur (TVP), Air, Kanji yang diubahsuai, Rempah,Serbuk Roti, dan MSG yang dibenarkan
Suhu Penyimpanan : -18 C


Jejari Ikan

RM 12.90
Jejari Ikan semakin mendapat tempat sebagai makanan snek di kalangan rakyat Malaysia. Ia mengandungi protein yang tinggi, diperbuat dari isi ikan putih yang digaul dengan pelbagai ramuan, dibentuk empat segi bujur dan disalut dengan serbuk roti.Enak dimakan bersama sos cili dan mayonis.
Spesifikasi Produk
Jenis : Jejari Ikan
Berat : 1 Kg / 500gm
Ramuan : Isi Ikan, Protein Kacang Soya, Minyak Sayuran, Garam, Kanji, Serbuk Roti, dan MSG yang dibenarkan
Suhu Penyimpanan : -18 C

Burger Ikan

RM 7.80
Produk baru yang dihasilkan dari teknologi terkini. Burger yang sungguh berkhasiat, diperbuat dari ikan terpilih, diadun dengan teliti tanpa pengawet, pewarna dan rendah kolesterol serta baik untuk kesihatan.
Spesifikasi Produk
Jenis: Burger Ikan
Berat : 600 gm
Ramuan : Isi Ikan, Protein Kacang Soya, Minyak Sayuran, Bawang, Garam, Gula, Rempah dan MSG yang dibenarkan
Kepingan : 10 Keping
Suhu Penyimpanan : -18 C

No comments:

Post a Comment