Friday 16 October 2015

MUNIF HIJJAZ COCOA

Minuman Malt Coklat dengan Arabic GumKandungan Munif Cocoa
  • Serbuk malt,
  • Serbuk koko,
  • Maltodekstrin dan
  • Arabic Gum (Al-Manna
Munif Cocoa ~ Arabic Gum merupakan minuman ALTERNATIF kepada "Malt Drink" bagi anda yang inginkan produk2 keluaran Syarikat Muslim. Rasanya LAZAT GILERR & BERKHASIAT.
KHASIAT
ARABIC GUM KAYA SUMBER PREBIOTIK
APA ITU PREBIOTIK ?
Prebiotik adalah nutrisi yang diperlukan oleh bakteria baik Probiotik ; untuk berkembang dan berfungsi dengan lebih baik dan sempurna.
APA ITU PROBIOTIK ?
Probiotik adalah bakteria baik bagi usus dalam membantu keseimbangan ekosistem dalam tubuh terutamanya saluran pencernaan (usus). Perkembangan probiotik dalam saluran pencernaan dapat membantu menghalang pertumbuhan bakteria berbahaya dalam badan. Tanpa probiotik, maka usus kita akan dipenuhi dengan bakteria berbahaya dan akan menyebabkan masalah utama dalam gangguan kesihatan dalaman sistem pencernaan. Pengambilan minuman yang tinggi sumber prebiotik setiap hari akan membantu perkembangan probiotik yang berterusan di dalam badan.
Arabic Gum juga dikenali sebagai Manna / Acacia Senegal
Ayat Al Quran
"Dan Kami naungi kamu dengan awan, dan Kami turunkan kepadamu "MANNA" dan "SALWA". Makanlah dari makanan yang baik-baik yang telah Kami berikan kepadamu...Dan tidaklah mereka menganiayai Kami, akan tetapi merekalah yang telah 
menganiayai diri mereka sendiri."
  • Surah Al-Baqarah ayat 57.

Munif Hijjaz Marketing Sdn Bhd menawarkan pakej rakan niaga Agen, Stokis dan Pemborong untuk produk ini bagi anda yang ingin menambah pendapatan. Produk mudah dijual. Pasaran yang terlalu besar hampir semua kedai runcit menjual produk "Malt Drink" dan hampir semua rumah membeli "Malt Drink " tersebut. Jom kita semua berubah dan bersatu untuk mengembangkan perniagaan produk2 sebegini. Untuk maklumat pakej perniagaan Whatsapp 0193344838

Untuk membuat pembelian secara offline terus dengan rakan niaga Munif Cocoa sila semak senarai rakan niaga seluruh negara di sini.
url: www.munifhijjaz.com/pengedar-munif-cocoa


Jadikah rakan niaga pemborong/stokis/agen Munif Cocoa ~ Arabic Gum.

Klik sini untuk keterangan pakej perniagaa

Minuman Malt Coklat dengan Arabic Gum

  • Product Code: MC0101
  • Availability: 99
  • RM 23.00

(Sabah/Sarawak Harga: RM 19.50 + RM 6.00 = RM 25.50)

Related Products

Minuman Malt Coklat dengan Arabic Gum (Papan)

Minuman Malt Coklat dengan Arabic Gum (Papan)

    Kandungan Munif Cocoa Serbuk malt, Serbuk koko, Maltodeks..
RM 23.00


Boleh sms kami atau
Belian online produk HASANAH << klik




~ Produk Muslim untuk Semua~

HASANAH 017-8858851

No comments:

Post a Comment