Monday 20 June 2011

JUS KISMIS AS-SYIFA

Tiada stok!

Produk Muslimah Shop
Jus Kismis As-Syifa' mengandungi kismis, kurma madu, kurma nabi(ajwah), madu, habbatussauda, buah tiin, za'faran dan zaitun.

Sehingga kini Jus Kismis As-Syifa' telah banyak membantu mereka yang menghadapi masalah-masalah seperti asma, batuk yang berlarutan, tonsil, kencing manis, darah tinggi, insomnia, keletihan, anak2 yang degil dan sebagainya

1.      Meningkatkan kekuatan IQ dan EQ
2.      Meningkatkan daya tumpuan
3.      Merawat simptom keletihan, mengantuk, risau dan panic
4.      Menguatkan daya ingatan dan hafalan
5.      Merawat simptom insomnia
6.      Mengatasi masaalah stress dan migraine
7.      Meningkatkan daya kreatif
8.      Menambah tenaga mental

 Testimonia
Pn Rozita                                  
03-32792382.
27 Feb 2008
Salam Pn Hasnah.
  
Dah lebih sebulan kami sekeluarga mengamalkan minum jus kismis keluaran syarikat
puan. Alhamdulillah, saya amat bersyukur. Memang nampak keberkesanannya. Berikut
antara kesannya :-
  
Pertama : Anak saya yang lasak dan tidak suka mengikut peraturan, lebih mudah
mendengar kata dan sekarang jarang ponteng sekolah. Sebelum ini, dalam seminggu
mesti sehari tak ke sekolah. Kerja sekolah rajin disiapkan.
  
Kedua : Sikap malas utk membuat kerja sekolah telah berubah. Lebih rajin, tanpa
dipaksa, lebih tumpu, mudah faham apa yang diajar
  
Ketiga : Saya lebih cool dalam menghadapi kerenah anak-anak, saya tidak cepat naik
angin/marah, menjadi lebih penyabar.
  
Keempat : Anak yang kurang penumpuan sudah boleh menumpukan pelajarannya.
  
Kelima : Anak saya yang berumur 5 tahun. Tak pernah sekolah dan tidak suka diajar,
semua ikut kehendak sendiri. Sekarang dah boleh kenal huruf A-Z, nombor 1-30,
huruf jawi, Iqra' dsb.
Kakaknya telah mendapat tempat pertama kategori 7-9thn. Semuanya adalah atas kehendak Allah jua. Alhamdulillah.
  
Saya perkenalkan kepada saudara dan rakan. Ada yang ambil dari saya untuk pertama
kali dan membeli dari pengedar yang berdekatan tempat tinggal mereka.
 
Pengguna Jus Kismis As-Syifa'                       
Remote Name: 60.50.239.220
Date:        29 Jan 2008
Time:        19:29:48



Assalamualaikum,

Saya adalah salah seorang pengguna jus kismis.Setakat ini saya makan sebotol jus kismis bersaiz besar dan sebotol bersaiz kecil.Alhamdulillah berkat saya memakan makanan sunnah saya mendapat manfaat yang tidak terhingga.
Sebelum saya mengamalkan jus kismis ini,bila ada masa lapang saja saya akan membaca alquran.Sekarang tidak lagi setiap hari, dua kali saya akan membacanya tidak pernah putus walaupun sehari.

No comments:

Post a Comment