Monday 21 November 2011

PRODUK ANA EDAR

RM 25.00
Digemari ramai kerana keunikan dan keistimewaan warnanya yang berubah kemerahan menurut suhu bibir anda, memberikan penampilan semulajadi. Formulasi terkini yang menggabungkan kebaikan ekstrak gamat, propolis, aloe vera, minyak zaitun, minyak bunga matahari dan vitamin E. Membantu melembapkan bibir serta melindungi kulit bibir daripada masalah kekeringan dan kesan sinaran UVA/UVB matahari.       



RM 25.00
Formulasi terkini dengan warna natural sesuai untuk mereka yang berkulit cerah. Rumusan istimewa yang menggabungkan kebaikan ekstrak gamat, propolis, aloe vera, minyak zaitun, minyak bunga matahari dan vitamin E. Membantu melembapkan bibir serta melindungi kulit bibir daripada masalah kekeringan dan kesan sinaran UVA/UVB                                                                                                                  
JUS QASEH ADINDA  RM  71.90



  





Harga Rm 71.90
                                                                   
Minuman herba bertenaga istimewa dengan gabungan makanan sunnah seperti madu, zaitun, tiin, kurma, za'faran, habbatus sauda', air zam-zam dan berbagai herba terpilih seperti gingko biloba, sireh dan pegaga khusus untuk kesihatan dan kekuatan dalaman dan luaran wanita. Membantu membekalkan tubuh badan dengan nutrien dan zat penting. Dihasilkan dengan piawaian Amalan Pengilangan Islam untuk memelihara kesucian rohani produk. Kehebatan yang pasti terasa !  
RM 15.90
RM 8.90

Sabun istimewa Eksotika Wajah dirumus khas dengan kulit kayu manis, ekstrak buah bunga tanjung dan madu. Kombinasi unik ini membantu meningkatkan seri wajah serta mengatasi masalah kulit jika diamalkan secara konsisten. Produk ini dibuat dengan tangan untuk mengekalkan keaslian dan dikeluarkan dengan edisi terhad. Jangan lepaskan peluang untuk memilikinya!


Digunakan turun temurun untuk mengatasi masalah kulit muka. Kini diproses dengan kaedah lebih mudah dan canggih untuk menjamin mutunya. Amat sesuai digunakan untuk menghilangkan jeragat, jerawat gatal-gatal, kudis, kayap serta menghaluskan kulit muka jika diamalkan selalu.

No comments:

Post a Comment