Monday 15 April 2013

CocoDamia (Coklat IQ)

Gambar: Produk : CocoDamia; Coklat IQ
Harga 1 Kotak : RM49.00
Keistimewaan : boleh rujuk di laman web kami http://cocodamia.wix.com/coklatiq.

Khasiat Dan Keunikan COCO DAMIA : Coklat IQ

Meningkat dan Menguatkan Minda

Anda seorang pelajar dan sentiasa memerlukan daya konsentrasi yang baik, tetapi anda cepat lupa maklumat yang telah dibaca atau tidak fokus apa yang diajar oleh guru.

Mengatasi rasa gugup

Anda juga mengalami fobia dan sentiasa di dalam tekanan. Semasa peperiksaan anda sering rasa gugup, masih berdebar-debar dan ‘blank’ walaupun telah membuat persiapan awal untuk menghadapi peperiksaan.

Memulihkan semangat / stress

Fikiran terasa begitu lembab/kosong, kurang daya kreativiti dan berfikiran negatif, tidak ceria (pemarah/pemalu/rendah diri) kerana kurang berinteraksi.
Mengekang
Rasa ‘give up’ walaupun perkara yang mudah, senang tetapi terasa begitu susah dan cepat mengaku kalah
Keterangan
Ianya dihasilkan melalui adunan pemakanan yang mempunyai nilai khasiat semulajadi, halal dan sesuai dijadikan sebagai permakanan seorang pelajar / pekerja . Di adun bersama 10 makanan Sunnah Nabi dan di baca Surah terpilih oleh Ustaz, sangat berkhasiat serta memenuhi keperluan diet seorang pelajar atau pekerja.
COCO DAMIA : Coklat IQ di adunkan dalam bentuk bar, mempunyai rasa yang enak dan sedap serta senang dibawa kemana-mana (sekolah / tempat kerja), dan penyimpanannya sangat mudah.



Boleh sms kami atau
Belian online produk HASANAH << klik

~ Produk Muslim untuk Semua~

Hasanah Muslim Shop (017-8858851

No comments:

Post a Comment