Thursday 11 April 2013

AIR WADI CYPRESS


 

  • Gabungan diantara bahan-bahan yang terdapat di dalam air minuman Wadicypress dengan sumber alkali memberi satu menemuan baru air minuman yang dapat memberi tenaga dan juga pemulihan sistem badan melalui terapi berperingkat.
  • Dengan molekul air Wadicypress yang halus, ianya dapat melancarkan proses penghantaraan gabungan bahan Wadicypress bagi melengkapkan lagi proses terapi yang bertindak sebagai tenaga kepada sistem badan.
  • Air terapi Wadicypress mengandungi mineral alkali yang tinggi. Ianya mengandungi ekstra-hexagonal oksigen yang memiliki PH alkali antara 8-9 dan mengandungi tenaga biologi, berfungsi sebagai terapi perubatan.
  • Air terapi Wadicypress boleh digunakan untuk mencantikkan kulit di mana ia dapat membantu untuk mengaktifkan sel sel kolagen di dalam badan yang membantu untuk menggantikan sel kulit yang mati.
  • Air Wadicypress dapat menghancurkan kolesterol yang terdapat pada dinding-dinding pembuluh darah sekali gus melancarkan sistem penghantaran dan pengaliran darah di dalam badan manusia.
  • Apabila pengaliran darah bergerak lancar, ia dapat meningkatkan kandungan oksigen dan kadar serap kandungan nutrisi dalam badan dan juga membantu mengeluarkan toksin-toksin di dalam badan.
  • Di samping itu air Wadicypress juga dapat mambantu memulihkan masalah tulang yang biasanya dihidapi oleh golongan yang meningkat usia. Ia bertindak dengan membaiki struktur tulang melalui proses pemendapan kolagen sekali gus menguatkan sistem tulang kerangka (muskuloskeletal).
  • Minuman unik dan bertenaga ini ternyata memiliki ramuan terbaik dan tiada tandingan (kecuali air zam-zam). Kunci kekuatan dan kehebatan air Wadicypress terletak kepada kandungan 3P iaitu PENCERNAAN, PENTERAPIAN dan PEMBERSIHAN.

    Kandungan bahan dalam air Wadicypress jelas mengatasi semua produk air bertenaga dan air kesihatan di pasaran. Kombinasi bahan unik dan sukar diperolehi ini ternyata telah membentuk fusion kepada aktiviti sel di dalam tubuh.

    Fungsi kilang tenaga iaitu mitokondria dipertingkatkan sehingga beribu kali ganda dan natural killer (NK) dalam tubuh juga dipertingkatkan sehingga memperkuatkan fungsi 3P kepada seseorang.

Boleh sms kami atau
Belian online produk HASANAH << klik


~ Produk Muslim untuk Semua~

Hasanah Muslim Shop (017-8858851).

No comments:

Post a Comment