Friday 17 May 2013

AIR LIMAU NIPIS

Limau nipis sememangnya sudah terkenal dengan khasiatnya terhadap rawatan kecantikan kulit. Ia juga sering digunakan sebagai bahan asas untuk produk-produk kecantikan yang berada dipasaran. Antara khasiat limau nipis terhadap kecantikan kulit adalah:

(1) Menyingkirkan sel kulit mati- Apabila anda menggosokkan kulit dengan menggunakan limau nipis, ia sebenarnya dapat membantu untuk menanggalkan sel kulit mati yang masih melekat pada tubuh.

(2) Mengurangkan kedutan- Khasiat limau nipis juga dapat membantu sebagai bahan awet muda terhadap kulit.

(3) Melembapkan kulit- Sekiranya anda mempunyai masalah kulit kering, cubalah rawatan yang menggunakan limau nipis pula. Ini kerana khasiatnya mampu untuk membantu melembapkan lagi kulit anda.

(4) Menghilangkan masalah kelemumur- Limau nipis bukan sahaja baik untuk kulit biasa sahaja, tetapi ia juga berkhasiat terhadap kulit kepala anda. Khasiat yang berada didalamnya dapat membantu untuk menghilangkan masalah kelemumur.

(5) Menyegarkan lagi kesihatan kuku- Sekiranya kuku anda direndam didalam jus limau nipis, ia dapat membantu untuk menyinarkan lagi kilauan kuku anda. Selain daripada itu, khasiat yang berada didalam jus limau nipis juga dapat membantu untuk  rawatan kuku seperti masalah cekam dan sebagainya.

 
Boleh sms kami atau
Belian online produk HASANAH << klik


~ Produk Muslim untuk Semua~

HASANAH 017-8858851

1 comment:

  1. Salam, post yg bermanfaat. Saya pembekal limau nipis secara part time, kalau mencari pembekal secara borong boleh contact 0124408134 - Ahmad

    ReplyDelete